Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

Søndag. Søndag. Søndag. Helga har vært fin og grei og hyggelig :)

Fikk fri fredag kveld og fant ut at jeg skulle ta det helt rolig. Så først ryddet jeg, vasket badet og en klesvask, før jeg laget meg ille god mat og bare slappet av med tente lys og filmen Pianisten.

Kyllling, brokkoli og fløtegratinerte poteter med urter :) Supergodt!

Kyllling, brokkoli og fløtegratinerte poteter med urter :) Supergodt!

IMAG1220Lørdag møtte jeg Maya i byen og vi drakk kakao og spiste makroner, før vi ruslet ned på Tistasenteret for å glo litt rundt omkring. Til slutt måtte jeg hjem, for jeg skulle jo jobbe.

Lørdagskvelden var det altså duket for å cruise rundt i taxi B-6, men rakk også hjemom mamma og bestemor en tur, når det var stille på jobb. Der var det nemlig besøk av slektninger fra Toten.

Søndag, altså i dag var det duket for julemarked med SiriPiri og søsteren hennes. Mye folk på festningen:IMAG1223

Jeg har kjøpt meg nye ullsokker. Store, fine, ekte ullsokker. KJEMPEFORNØYD! :D

Endte til slutt opp med å gå til Kroa for å ta en kakao. Var rimelig kaldt ute, så greit å komme seg litt inn også :)
1480759_10152031285775867_2139054627_n488009_10152031285945867_1002607384_n

Vel hjemme igjen hadde jeg litt ekstra energi å bruke opp, så jeg hev sammen to brød og mens de sto til heving, støvsuget jeg, vasket benker, ryddet inn ren klesvask og vannet blomster. Følte meg sinnsykt flink! ;)

Resten av kvelden har jeg bare ligget rett ut på sofaen med onepiecen, de nye ullsokkene mine og Sokrates :) Noe som i bunn og grunn er helt greit!

I morgen starter atter en ny uke med nye muligheter og opplevelser. Har allerede en del planer. Både shopping, julegateåpning, fyrverkeri, kino-tur og ny episode av The Walking Dead! Gleder meg :D

