Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Tirsdag og jeg føler denne uken går uhorvelig sakte. Selv om jeg som vanlig har en del planer. Hadde egentlig ingen store planer i dag, men siden Reka sa at jeg kunne få det gamle Pioneer-anlegget dems fordi dem hadde kjøpt seg nytt, ble det litt å gjøre likevel. Veldig glad for at jeg ikke bor langt unna henne, for typen hennes hadde bilen. Men Reka fant ut at hun fortsatt ikke hadde levert kofferten som hun hadde lånt av meg, så vi pakket de tyngste tingene i den, tok fronthøytalerene og diverse ledninger i en pose og de to bak-høytalerene bar jeg. Så gikk vi der med trillekoffert og høytalere på slep opp bakken :)

Etter å ha styret og ordnet med å koble anlegget, ble det en kopp te og litt prating før Reka gikk og jeg har nesten bare slappet av resten av kvelden. Har vasket opp og ellers er det ikke så mye mer som har vært nødt til å gjøre :)

Resten av uka blir det jobbing, gardin-shopping med mamma, lege-besøk (i morra!), middag-invitasjoner og siste episode av Walking Dead!

Prøver også å få gjort noe julete hver dag. Når jeg kommer hjem fra jobb har det som regel allerede begynt å mørkne, så jeg tenner julelysene og stjerna. Skifter fra uniform til noe mer behagelig og setter på julemusikk og tenner lys.

Har også satt meg ned til å skrive liste over det som må kjøpes inn til jul. De siste gavene, et par småting og ikke minst hva som hører med til julefrokost på julaften. Jeg har nemlig invitert inn bestemor, mamma og tante Ysthedet den dagen :) Gleder meg og skal bli skikkelig koselig! Men er jammen ikke sikker på om det er noe spesielt jeg burde ha til julefrokosten. Har du noen tips eller noe du mååå ha på julefrokosten? :)

Lånte dette bildet fra http://trinesmatblogg.no/
Om du trykker på bildet kommer du inn på oppskriften på solsikkerundstykker til julefrokosten :)

