Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Foten holder fortsatt på. Var litt bedre i går igjen, men i dag har det fra tid til annen gjort vondt når jeg tråkker ned foten. Den er ikke bare stiv lenger. Den gjør faktisk vondt uansett. Helt på siden av foten. Der jeg har operert.

Mamma var innom med nye gardiner i dag, før Roberto var innom på en rask kopp te, koste litt med Snø og hadde med en pose med filmer til meg :)

Så dukket Lillan og Amadeus opp på te. Ble noen timers prat i sofaen, og Amadeus lå på gulvet for å ta bilde av kattene:

Amadeus1

Snø fotografert av Amadeus.

Sokrates var ikke helt klar for å stå modell. Foto: Amadeus

Sokrates var ikke helt klar for å stå modell. Foto: Amadeus

Fjasemor ringte meg for å høre om jeg orket å komme opp på taco, noe jeg takket ja til. Godt å komme seg litt utenfor disse veggene mine. Fikk dermed en kollega til å kjøre meg opp. Ble film og prating. Mer prating enn film, siden den viste seg å være råkjedelig.

Jeg er jo sykemeldt, men er jo ikke smittsom. Det må være lov å ha besøk. Det er jo ikke slik at jeg verken sprer smitte eller flyr veggemellom i leiligheten her. Skulle jeg bare sittet her alene dag etter dag ville jeg blitt deppa. Trist. Lei. Følt at livet var meningsløst. Jeg har nok med å holde meg oppe generelt om jeg ikke skal få lov nyte det sosiale også.

Jeg hviler beinet alt jeg kan, men ikke så lett når man blir rastløs. Har funnet ut at jeg skal prøve å scrappe litt mens jeg bare sitter her. Også har jeg jo fått ordnet bloggen min i går. Var jo på tide med litt juletema her også. Selv er jeg veldig fornøyd med headeren min :) Jeg tenkte også å se om jeg får til noe baking. Må bare få lønn og kommet meg en tur på butikken først. For jeg er tross alt ikke smittsom. Jeg er ikke syk. Det er ikke det at jeg ikke eier energi. Det er bare det at det gjør så vondt i høyre fot. Det gjør vondt å tråkke ned høyre fot. Jeg halter. Derfor prøver jeg å belaste foten minst mulig. Enn så lenge bruker jeg ikke krykker. Blir det verre enn det det er nå, så får jeg heller bare få lånt meg et par.

I morgen venter en ny dag. Hva den bringer finner jeg ut når jeg våkner. Nå er det straks natten her i denne leiligheten :)

