Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Torsdag var det julekakerbaking på agendaen med Reka. Godt å slå ihjel noen timer med gløgg, julemusikk, fjasing og baking :) Det ble bakt pepperkaker, risboller og kransekakestenger som skal pyntes den kommende uka.

Fredag. Legetid. Ble sykemeldt to uker til. Fikk låne krykker fra bestemor, slik at jeg hadde mulighet til å få handlet de siste julegavene med stor hjelp fra en tålmodig Hæger. Bærehjelp og sjåfør er luksus. Evig takknemlig :) Fikk også hentet en pakke fra H&M på posten og postet et par julekort.

Vel hjemme var det to slitne bein og en sliten kropp som ble liggende å slappe av litt i sofaen. Men jeg var ivrig etter å prøve klærne jeg hadde kjøpt på salget hos H&M, så det var bare å sette i gang å prøve alt sammen. Liten mote-oppvisning for meg selv og kattene. Trur ikke kattene gadd å bry seg så mye, men jeg var iallefall ille fornøyd når det viste seg at alt passet perfekt :)

Utover kvelden laget jeg mat og så på Sex og Singelliv, før en hyggelig kollega tok turen innom. Litt pause må man jo ha. Ble et par røyk og litt skravling, før han måtte ut å kjøre igjen.

Idag har jeg farget håret og jeg ble veldig fornøyd med fargen som Anette på Vita foreslo for meg. Var nemlig litt skeptisk, men når håret hadde tørket, smilte jeg fornøyd i speilet :)

Har fått scrappet to julekort til i dag også. Måtte jo ha noe å gjøre mens jeg ventet på å skylle ut hårfargen.

Etter jeg var ferdig i dusjen kom SiriPiri, søstra og Turbo en tur. Turbo svinset rundt med nyinnkjøpt paraply mens vi andre satt å skravlet litt.

I kveld har jeg igjen hatt besøk av hyggelig kollega. Denne gangen med litt bedre tid, så han hadde med seg pizza også bestemte vi oss egentlig for å se på filmen Zombieland, men ble sittende å skravle og brått var filmen ferdig. Utrolig hyggelig besøk med masse latter og slikt liker man.

Er glad for hvert eneste lille besøk jeg får. Er uhorvelig kjedelig å bare sitte her hele dagen, så da er det hyggelig å få besøk :) Gleder meg til å begynne å jobbe igjen og satser på at foten min ikke er helt stiv, men at den roer seg. Smertene oppover i beinet er iallefall i ferd med å gi seg. Hurra!

Nå sitter jeg egentlig bare i sofaen og hører på det svenske bandet Kent sitt gamle album «Vapen & Ammunition». Jeg elsker det albumet. Avslappende. Litt melankolsk. Litt deilig. Også tar jeg meg en øl. Det er jo tross alt lørdag. Må kunne kose meg litt jeg også :)

