Stikkord

, , , , , , ,

Beklager at det er lite blogging for tiden. Har rett og slett ikke så veldig mye inspirasjon til å skrive. Tenker en del, prøver å holde tankene i riktige baner også faller man ut litt innimellom, men that’s life. Jeg har bare blitt vant til bølgedalene og jeg krisemaksimerer ikke like ille som før og jeg har sånne fine venner rundt meg, så det hjelper. Jeg har også blitt flinkere til å bare tenke positivt. Jeg har ting å se frem til. Jeg klarer å glede meg over småtingene i hverdagen. Sånn som når man får skryt fra en kollega eller en kunde, eller jeg stikker en kjapp tur innom bestemor og vi bare kan sitte å drikke en kopp te og spise klementiner, før jeg må ut å farte videre. Jeg har masse å se frem til neste uke. Den uka blir så bra og da skal jeg love å blogge litt om det. *kryss på halsen*

Så det skjer ikke så veldig mye stort akkurat nå. Det er de små tingene i hverdagen akkurat nå. Det regner kanskje litt, men etter regnet synger fuglene. Jeg har tenkt på den setningen i det siste. For jeg vet at når en ting er kjip, så går den over. Alltid :) Også kommer det noe bra. Hittils har 2014 hatt en fin start. Det har vært MASSE latter. Det er gøy å bli bedre kjent med flotte folk, og det er også godt og trygt å vite at noen av de gamle traverne fortsatt er med meg og at vi kan lage nye minner sammen. Det setter jeg pris på. I det store og det hele er det de små tingene man husker og vil kunne glede seg over i lang tid.

Sånn, da har du fått noen ord fra meg en sen torsdagskveld. Det har vært en litt stressende, men veldig fin dag. I regnet.

