Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Søndag! Søndag. Søndag…

Det har vært en ålreit helg i bunn og grunn. Litt fri, litt jobbing. Masse latter!

Fredag hentet jeg min nye, fine pc! Ble sittende å leke litt med den, lagde meg god mat og så på film og tok en klesvask. Satte på litt musikk. Danset litt med en ikke helt fornøyd liten pus. Sminket meg og tok på noen litt fine klær og Hæger var innom for å ta en røyk, så svippet hun meg bort til Berzan. Der ble det et «par» øl, før det ble Kongens med nye og hyggelige mennesker. Møtte også på et par kjenninger, før jeg dro på Krogs for å hilse på Myhre. På Krogs ble det noen fler påspanderte øl og nye bekjentskaper og latter, før man tuslet hjem. Deilig å bo nærme, så man slipper å gå så langt :P

Våknet sent på lørdag, tok meg en dusj og bestilte mat slik man ofte gjør når man er litt fyllesyk. Lå rett ut på sofaen og spiste burger og så på filmen Gangster Squad. Veldig bra film og det er ikke akkurat vondt å se på Ryan Gossling heller akkurat ;)Gosling. | via Tumblr

Okei!

Anyway…

Siden det var lørdag, var det også tid for jobbing. På med uniformen og ut i B-6. Hang på sentralen med fine folk. Diskuterte bananer xD Altså, jeg hadde vært hos mamma og tatt med meg noe frukt for å ha noe å knaske på utover kvelden. Og den banana var den største bananen jeg noen sinne har sett xDBAHNAHNAH

Idag sov jeg lenge. Det var skikkelig digg :) Sto opp, spiste litt frokost og tok helgas oppvask, før Roberto og hans kjære kom bort en tur. Det ble te, mer te, latter og prat. Veldig koselig :)

Så var det å levere taxien og få Reka til å kjøre meg til mamma for å hente bilen hennes, slik at jeg kan komme meg til Fredrikstad i morgen. Skal nemlig møte Amadeus for lunsj på den gamle kaféen vår. Den vi alltid møttes på når vi gikk på Daghøyskolen. De fine morgenstundene med en kopp kaffe og utveksling av inspirasjon, idéer, drømmer og håp. En av de tingene som betydde enormt mye i uviklingen min.

Etter bilen var hentet var det tid for å lage noe mat og se på noe på tv. Så jeg har begynt å se på Lost igjen.Posters

Etter et par episoder, dukket Reka opp for å drikke te og skrævle litt :) Også veldig hyggelig :)

Nå skal jeg vel snart komme meg i seng egentlig. Har bare dratt ut tiden ved å sitte her å blogge, men det er igrunn greit også, for jeg skal ha nattevakt i morgen

