Stikkord

, , , , , , , , ,

Brått er det onsdag og halve uka er gått! Denne uka jobber jeg kvelden og starten den med å ha nattevakt fra mandag til tirsdag. Det gikk i grunn helt fint, så utenom at all denne snøen kom og jeg hadde en liten ubehagelig opplevelse der jeg skled baklengs i en bakke jeg ikke kom opp. Heldigvis gikk det jo bra, men det var ikke særlig gøy der og da.

Tidligere på mandag var jeg i Fredrikstad for å møte Amadeus og spiste god lunsj på den gamle kaféen vår der. Morsomt at eieren husket oss etter halvannet år! Kanskje ikke så rart når vi var innom der daglig i et halvt års tid :P Jo, også dro vi videre til Sarpsborg for å drikke kaffe. Kjekt med bil. Var nemlig så heldig at jeg fikk låne mamma sin bil :)

Tirsdag, altså i går… Hva gjorde jeg i går? Jo! Sov lenge, slang i meg noe veldig sen frokost og dro på jobb. Ikke altfor mye å gjøre, men så ble jeg invitert på middag hos Hoem & Tanø. Hoem laget nydelig torsk med grønnsaker og poteter. Jeg liker folk som er flinke til å lage mat ;)food

Food

Idag sto jeg opp tidlig for å være med Hoem og Tanø til Sverige. Først Maximat, så ble det poltur. Handla maaasse mat og drikke. Så hjem sånn at Hoem fikk dratt på jobb, før jeg og Tanø svippet innom bestemor for å hente nøkkel på hytta. Var lissom like greit å bare kjøre opp alt med en gang :) Så vi stoppet innom Kiwi for å handle siste rest. Og det er farlig å handle når man er sulten, for å si det sånn :P Femti poser senere var vi på hytta. Hadde båret inn alt og mens jeg fyrte i ovnen, ordnet Tanø pølser og lompe. Var ille kaldt på hytta. Lå ned mot 0 grader, så blir digg å komme opp dit på fredag når tante Ysthedet har vært innom å varmet den opp for oss. Snille tante!

Etter å ha spist pølser til frokost duret vi nedover igjen og nå sitter jeg bare her å venter på å høre fra Fyko som jeg skal avløse i løpet av den nærmeste timen. Jobbings i kveld også. Greit å ha noe å gjørra!

Så er det jobbings i morgen også, før jeg har fri på fredag og det er klart for hyttetur med Hæger, Tanø og Hoem! Det gleder jeg meg masse til. Tror det blir en skikkelig bra helg med masse god mat, drikke og ikke minst latter :D

 

