Stikkord

, , , , , , , , ,

Den følelsen når du kjører en kunde som sier: «Lenge siden jeg har sett deg nå. Du må ikke forsvinne så lenge denne gangen». Hyggelige ord. Hyggelig kunde. Alltid blid og litt sarkastisk. Dønn ærlig. Herlig :)

Noen dager på jobb går skikkelig, skikkelig treigt. Andre går fort unna og jeg titter på klokka og brått er klokka tre på ettermiddagen og jeg skjønner ingenting og neste gang jeg titter på klokka er klokka halv fem. Jeg lurte litt på hvorfor det begynte å bli så stille nemlig. Så da dro jeg for å parkere bilen. Helt grei dag. Ikke det helt store å gjøre, men fortsatt helt grei dag.

I kveld har jeg vært en tur på Sverige for å kjøpe røyk også kom Tanø innom for å slappe av litt og ta noen røyk i pausa si. Han har jo tatt på seg en haug nattevakter denne uka, så litt pause må han jo få lov å ha :) Så da lå vi på hver vår side av sofaen med pringles, kvikklunsj og røyk å dæssa. Ble med en tur bort til Hoem for å hilse på han og de fine vofsene dems etter hvert. Men nå er jeg tilbake igjen og har det i grunn helt chill. Skal egentlig bare henge opp en klesvask og ta resten av oppvaska før jeg legger meg.

Så da var dagen i dag over også gitt :) I morgen er det ingen planer utenom jobb, så får se om jeg har mer energi til å rydde litt her hjemme. Kunne vært greit å få tatt badet og trappene. Har iallefall hatt mer energi i dag enn den siste uka generelt. Og det er deilig! Også hjelper det jo masse å ha folk rundt seg som drar en opp. Som får en til å trekke på smilebåndet flere ganger om dagen. Som man kan ligge å slække med på sofaen og snakke shit med :)

Litt seinere: Ble istedenfor sittende å spise mer Kvikk Lunsj og se på Sassy eCards. Mihi. Får gjørra resten i morra isteden ;)
シ

