Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Da er helgen over og jeg skal hive meg i seng så snart jeg har skrevet dette lille innlegget :)

Helgen har jo stort sett gått med til å jobbe, men det har vært en fin helg og med mye fine folk, gode samtaler og latter. Det er slike helger jeg liker. Det er slike stunder jeg tenker på når dagen er kjip. Jeg har i løpet av helgen fått noen tips til videre selvutvikling og det blir spennende å se hvordan dette går. Kanskje jeg skriver mer om det en annen gang. Litt for komplisert til at jeg har tid og ork til å gå inn på det nå.

I går var det jobbing etter tante Ysthedet hadde vært her. Eller det vil si, Tanø kom innom og mens han spiste frokost, gnafset jeg på noen vafler jeg hadde fått også ble jeg liggende å dra meg på sofaen til Tanøs store fortvilelse. Jeg kan jo ikke noe for at sofaen min er ille god! ;)

Kom oss til slutt ut i hver vår taxi og mellom turene fjaset vi med Hoem og Hæger i bilene, røyka og snakket shiiit. Vi er flinke til det ;) Ble etter hvert til at vi fant ut at etter jobb skulle vi ta noen øl hos meg. Var også så heldig at jeg ble invitert på hjemmelaget pizza hos Fjasemor, så var innom der for å få i meg litt mat :) Snille :)

Rundt halv fem satt vi fire her med drinker og øl. Vel, jeg og gutta gjorde det. Hæger holdt seg til brus. Det var drikkeleker og Smurfehits til den store gullmedaljen! Hæger dro etter hvert hjem, mens Hoem slokna på sofaen:1780847_765093086852967_1326021762_nNoen timer senere begynte jeg også å bli rimelig trøtt, så tok nattan, mens Tanø også sovnet på sofaen. Våknet i 13-tiden i dag og formen var vel ikke heeeelt god, så tok meg en laaaang dusj. Noen timer senere dro vi hjem til gutta og det ble mekket pølser og potetmos til middag. Etter det har vi vel bare sittet å glodd på randoms på tv. Noen fikk snikende fyllesyke (ikke meg!), jeg sov litt og vel… Slækk søndag! Det er lov og det er veldig digg å tilbringe den med fine folk!

IMAG1400

I morgen er det atter mandag og atter en ny dag og en ny uke, med masse muligheter. Jeg velger at dette skal bli en bra uke. Jeg har ikke altfor mange planer ennå, sånn utenom å lage vafler en dag :) Da er det fritt frem å komme på te og vafler :)

 

 

