Stikkord

, , , , , ,

I går sto det jobbing på agendaen. Jobbet tidlig, men ga meg likevel ikke før i fem-tiden. Da Tanø skulle kjøre meg hjem og jeg bablet om middag og lurte på om han ville spise hos meg, foreslå han å spandere pizza og pizza sier man ikke nei til :)

Dermed lå jeg og Tanø på hver vår ende av sofaen og spiste pizza når Hoem dukket opp og spiste opp nesten resten. Så brått lå vi alle tre rett ut på sofaen. Slække som bare det. Også tusla pusene rundt oppepå oss. Hehe!

Idag jobber jeg kvelden, så jeg kunne sove litt lengre. Deilig :) Våknet av Tanø som ringte for å vekke meg slik at jeg hadde mat klar når han kom fra Oslo-tur. Så da spiste vi brunsj, fine som vi er. Fersk brød, eplejus, te, eggerøre, laks og masse annet godt pålegg :) Nomnom!

Etter Tanø dro ut for å jobbe igjen har jeg tatt en klesvask og en oppvask. Sitter å vurderer å støvsuge. Eller om jeg skal skifte sengetøy. Og ta den gårsdagens klesvask. Har egentlig litt jeg kan gjøre, så er greit å få gjort litt når jeg har muligheten :)

