Stikkord

, , , , , , ,

Helgen har igjen forsvunnet og denne gangen i jobbing. Hele uken har det vært jobbing. Dobbeltvakter her, kveldsskift der og formiddager andre dager. Litt har det heldigvis vært å gjøre og i tillegg har jeg tilbring dagene med fine folk. Jeg er så heldig der altså :)

Rakk også å teste Bryggerhuset Syd, som ligger i nye lokaler ved torget. Masse folk. Selvfølelig. Lørdag formiddag og nyåpnet. Jeg er ikke heeelt overbevist og etter litt frem og tilbake er vel jeg og Reka ganske så enige om at vi hovedsakelig kommer til å sverge til lunsj på gode, gamle Bryggerhuset på nordsiden. Derfor tuslet vi også opp dit en tur for å drikke kaffe etter brunsjen i går.

Ellers… Jo, jeg har hengt en del, veldig mye med Tanø. Når man i tillegg jobber samme tiden, så er det ikke rart at tiden flyr unna på jobb. En lunsj der, en brunsj her, en middag og noen drinker. Villmannskjøring til Sverige i ettermiddag, galskap, latter og fine samtaler. Eneste er at når han sover på sofaen her etter noen drinker og han snorker som et godstog! xD

Han og Hoem var her på middag i kveld og jaggu tok ikke Hoem med seg vofsen sin, lille Pitbull også. Må si at Sokrates og Snø ikke var helt fornøyde med det, men det gikk jo faktisk veldig bra :) Har fått hjelp av gutta til å sette meg inn i et program som passer til jobben også. Veldig kjekt for å få litt bedre oversikt over pengene på jobben.

I morgen er det mandag igjen og Roberto kommer på middag i fem-tiden, før det blir onepiece-sying og et par pils med Reka. Vi har begge fri på tirsdag, så da må jo det utnyttes litt. Tross alt ;) Lov å kose seg litt da :) Onepiece-party! :D

Etter å jobbet kvelden denne helgen er det alltid like ukult å snu døgnet igjen, men sånn er det nå. Alltid like vanskelig å sovne søndag kveld. Men får vel nesten prøve vel?!

[ ♥ ] | via Tumblr

 

