Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Ah, har nesten glemt å blogge denne uka! Krise! Men sånn går det når masse skjer og jeg har besøk nesten hele tiden eller skal bort på besøk hele tiden. Også jobber jeg masse også. Ikke minst! Uka som kommer skal jeg ha litt mer fri. Nesten som en liten ferie! Grunnen er at jeg hovedsakelig kjører reservebil og de kjører ikke i skolens ferier. Så sånn er det med det.

Hva har jeg gjort denne uken?

– Vært uhorvelig sliten.
– Sovnet på sofaen hos Tanø x antall ganger.
– Spist meg stappmett på verdens beste biff-middag.
– Endelig sett den nyeste episoden av Walking Dead.
– Vært på gratiskonsert.
– Drukket litt for mange øl.
– Shottet jäger på byen.
– Danset både sjåfør- og passasjer-dansen og ledd høyt på jobb.
– Møtt mennesker jeg ikke har snakket med på mange, mange år.
– Begynt å få vondt i foten igjen.
– Fått levert roser på døren to ganger. Den ene helt fra Moss ^^.
– Planlagt hyttetur.
– Lekt med fineste Arco.
– Spist pizza selv om jeg hadde lovt meg selv å ikke gjøre det.
– Blitt invitert på Elton John-konsert i november.
– Fått uventede komplimenter på jobb.
– Fått boller i tips etter en kakelevering fra Børkes bakeri.
Bilde: Fikk fem slag med boller av damene på Børkes bakeri som takk for en leveranse jeg gjorde for de :)

– Spist lunsj med bestemor som fortalte meg om gamledager.
– Vasket opp hver dag!
– Hatt enorme mengder latteranfall.
– Opplevd solskinn, snø, vind, torden, regn og sludd i løpet av en dag!
– Endelig rotet meg til å kjøpe lyspærer.
– Drukket masse te.
– Stjålet og blitt frastjålet lightere.
– Lekeslåss
– Løpt i regnet med latteranfall.
– Sovnet på sofaen.
– Laget middag to ganger!
– Hatt Roberto på middag og vafler.

Der har dere en liten oversikt over hva jeg har gjort denne uka iallefall :) I morgen er det atter en ny mandag og en ny uke og nye muligheter og jeg håper alle får en fantastisk uke uansett om du har vinterferie, leser til eksamner, er sykemeldt, holder på med å skrive på bachlor-oppgaven, jobber ræva av deg eller bare har friuke :) Jeg håper dagene blir, om ikke fantastiske, så iallefall bra eller iallefall sånn at du klarer å se minst en (og kanskje til og med to, tre, fire) positive ting som har skjedd i løpet av en dag.

