Stikkord

, , , , , , , , , ,

Mandag. Mandager er alltid liksom litt ekstra tunge.
LolPleier iallefall å være det. Men ikke i dag. Jeg aner ikke hvorfor. Kanskje er det fordi jeg ikke har veldig mange bekymringer akkurat i dette øyeblikket. Kanskje er det fordi jeg bare har en skikkelig god dag. Kanskje er det fordi det er masse fine folk rundt meg eller kanskje det ikke alltid trenger å være en grunn for alt.

Jeg hadde tidligvakt og siden det er vinterferie har det vært en stille dag. Litt problemer med bilen i dag. Har i følge flere kollegaer stått i alarm i dag, uten grunn. Etter en samtale med Sentralen viste det seg at forrige person som kjørte bilen kom nær knappen ved et uhell og etter det så har den stått på alarm. Ikke hos sentralen og ikke i bilene, men på kartet. Jaja, heldigvis er det jo ikke noe mer alvorlig enn det. Har også brukt litt tid på å vaske bilen og støvsuge den inni. Dro også hjemom en tur for å sete på en vaskemaskin, slik at den var klar til jeg kom hjem.

Vel hjemme har jeg hengt opp klær, vasket opp og vannet blomster. Planen er egentlig å støvsuge og vaske badet også, men tror jeg utsetter det til i morgen, før nattevakten. Jeg ser liksom ikke noe grunn til å støvsuge i mørket.

Tilbake på jobb igjen har det vært stille, noe jeg nesten regnet med. Ikke mye som skjer i Halden en mandags kveld. Siden jeg begynte tidlig i dag valgte jeg å slutte litt etter kl 22 i kveld. Sliten av å sitte i en bil hele dagen.

Så jeg avslutter kvelden med rolig musikk og en kopp te med godeste Reka :) Da er kvelden komplett :) I morgen er det, som sagt, nattevakt på meg. Etter det blir det jo også noen fridager, som skal tilbringes på hytta sammen med den fine schäferen Arco og selvfølgelig Tanø. Blir vel til at Hoem og Hæger også tar turen opp en og annen dag. Blir bra å komme seg litt vekk og gjøre noe annet i noen dager. Kanskje foten min også får mulighet til å slappe av :)

Untitled | via Tumblr

