Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Sto opp altfor tidlig i dag.

Aller mest ville jeg bare gjøre som Sokrates og sove videre.

Aller mest ville jeg bare gjøre som Sokrates og sove videre.

Eller, det var sikkert ikke så tidlig for deg som la deg tidlig i går kveld, men i jobben som drosjesjåfør kan man ikke logge av tidlig en natt til lørdag. Selv om det var stille i går. Fredagene har vært stille i det siste, men sånn er det jo. Opp og ned. Opp og ned. Det var uansett koselig på jobb, slik det som regel alltid er :) Også spiste jeg og Tanø taco sammen i pausa :)

Grunnen til at jeg sto opp altfor tidlig i dag (var jo ikke hjemme før etter kl 04 i natt) var at jeg skulle møte mamma og tante Ysthedet for å spise lunsj på Bryggerhuset. Følte for å pynte meg litt, da det har blitt altfor lite variasjon i klesveien den siste tiden. Hovedsakelig går det i veldig ufeminin jobb-uniform eller joggebukser lissom. Så i dag ble det den nye kjolen, jakka, skjerfet og smykket jeg kjøpte av en superhyggelig dame på facebook :)IMAG1447

Selfie-pelfie!

Selfie-pelfie!

Etter å ha spist nydelig lunsj, tuslet vi litt rundt på Storsenteret og der fant jeg jammen ut at Yngvills Gaveri er nedlagt! Borte! KRISE! Hvor skal jeg nå få kjøpt deler til Pip-serviset mitt i denna byen???

Men jeg fant noen fine ting på Nille da :) Trenger jo ikke være så mye for at det skal bli fint :)

Fat, steiner og roser er kjøpt på Nille i dag :) Lyset, duken og de andre små te-lys holderne hadde jeg fra før :)

Fat, steiner og roser er kjøpt på Nille i dag :) Lyset, duken og de andre små te-lys holderne hadde jeg fra før :)

Nå skal jeg snart på jobb igjen, så får komme meg i gang. Håper kvelden i kveld blir litt mer fart på :) SÅ skal du ut, ring Halden Taxi eller bruk vår fine taxiapp som kan lastes ned fra applestore og androidmarked :)

