Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Det er straks natt igjen. Det er tid for å sove nå. Og jeg ligger på sofaen og hører på rolig meditasjonsmusikk. Jeg har gjort det de siste kveldene. Sokrates ligger på puffen og sover søtt, mens vesle Snø tusler litt rundt og kom til slutt å la seg på magen min. Jeg ser akkurat hva jeg skriver. Hun ligger å purrer og alt føles så enormt fredfullt ut. Ingen bekymringer. Jeg har ikke noen store bekymringer akkurat nå. Det er så uendelig deilig.

Dagene går sin vante gang med jobbing. Jeg burde tatt oppvasken i dag og jeg burde ryddet bort klesvasken jeg hang opp i går. Istedenfor har jeg brukt kvelden hos SiriPiri med å spise middag, se to episoder av Walking Dead og til slutt filmen Magic Mike. Vel hjemme tok jeg en dusj og ble liggende på sofaen etter det. Jeg har de siste kveldene avsluttet kveldene med rolig musikk. Det gjør godt for sjelen. Jeg har lagt ut en link til spillelisten på spotify om du også vil høre: Avslapping, bli trøtt

Dagen har vært helt ordinær. Ingen nedturer, ingen spesielle oppturer. Stille og rolig. Godt. Jeg takker for slike dager også. For livet består ikke bare av oppturer og nedturer, men også alle de dagene imellom. Det er viktig å sette pris på hverdagene og.

Med fred i sinnet og trøtte øyne skal jeg nå bære med meg Sokrates inn i sengen. Han vil gjespe, strekke på seg, for så å hoppe ned av sengen, tusle ut på kjøkkenet og knase i seg noe mat, før han kommer tilbake og legger seg på plassen sin ved siden av meg. Er jeg ekstra heldig kommer også Snø å legger seg ved siden av meg på en pute hun ofte sover på. Jeg er heldig som har de to flotte pusene mine :) <3

Og til deg som kanskje har det litt kjipt eller kanskje skikkelig kjipt eller ekstra, ekstra kjipt, vil jeg sende en liten hilsen. En liten kanin:

