Stikkord

, , , , , ,

Dagen i dag har vært litt småkjip. Uten egentlig noe spesiell grunn. Det er mandag og det er lov å ha småkjipe mandager uten grunn. Det er lov å ha en hvem som helst kjip dag uten grunn egentlig. Alt trenger jo faktisk ikke ha en grunn heller, og dette kommer fra meg som analyserer masse. Selv om jeg prøver å bli bedre og ikke analyserer alt og jeg syns jeg har blitt flinkere. Kanskje faller jeg tilbake i perioder, men det er jeg liksom vant til. Jeg er vant til at livet går i bølgedaler og jeg vet at etter regnet synger fuglene. Jeg vet at det kjipe går over og jeg vet at det kjipe kan dukke opp igjen eller kanskje noe nytt kjipt noe, men så lenge jeg tror så hardt jeg kan på at ting blir bedre, så er jeg i grunn fornøyd med det. Ingen lovte at livet skulle være lett og bare glede heller? Man må ha noen kjipe dager for å sette pris på de gode dagene.

tumblr_n2ymn2fRhi1rpglsqo1_500

Det har ikke bare vært kjipt i dag da, for Hæger har vært på besøk og vi har snakket og sett på kattevideoer på youtube :)

I morgen kommer det jo også, heldigvis, en ny dag med nye sjanser og muligheter. Nye valg må tas hver dag og nye opplevelser får man også. Hverdager. Det er de det er flest av og det er oftest da man kan finne små hverdagsgleder :) Det er dessuten tur-dag med Reka i morgen. Det blir bra :)

