Stikkord

, , , , , , , , ,

Jeg skrev ikke så mye forrige uke. Om det er noe spesiell grunn til det, vet jeg egentlig ikke. Hva gjorde jeg egentlig forrige uke? Jeg tror jeg lager meg en liste. Det er så mye enklere. Og jeg akter å ikke ta ting i rekkefølge. Det er slitsomt! :P

– Spise middag hos SiriPiri på lørdag med henne og søsteren hennes.
– Jobbet hele uka + helga.
– Laget hjemmelaget pizza med Tanø og Hæger på fredag.
– Laget hjemmelaget pizza hos NordNerd på søndag.
– Innser at jeg burde holde meg unna pizza en stund :P
– Tuslet tur fra meg, langt Tista og over brua på Mølen på søndag sammen med Reka og venninnen hennes Marit. Møtte på Hansson og spiste is på brygga i solen.
– Opplevde å stå i kø utenfor Grotten for å kjøpe årets softis. Var typ fire mennesker unna å faktisk få softis.
– Vært å handlet på Sverige med verdens snilleste mamma. Jeg fikk nytt sengetøy og siden jeg ikke har hatt mye penger å rutte med denne måneden, kjøpte hun litt mat til meg. Hva skulle jeg gjort uten henne!?
– Har hatt fryktelig vondt i øret og kjeven. Det er nesten borte nå, men fortsatt litt «tåke-hørsel» på venstre øret.
– Jeg gikk tur med Reka en annen dag forrige uke også. På Venås. Husker ikke når. Aner ikke hvor langt, men vi gikk i ca 45 minutter :)
– Fikk første turen til Fredrikstad på en evighet. Tror ikke jeg var der iløpet av hele ferburar. #reserveløyve
– Begynt å se på en ny serie som heter Survivors.
– Hatt besøk av Hæger.
– Hatt besøk av Kikki, Fyko og Lucas.
– Ledd så tårene har spruta av festlige kunder.:
– Irritert vettet av meg opptil flere ganger.
– Vindusshoppet på nettet.
– Fått tilbake penger fra kunde som skylte meg penger.

Mulig jeg har gjort mer. Kanskje er det mer også, men ikke alt trengs å nevnes hele tiden. Alt skal kanskje ikke snakkes om. Og det er greit. Uka har vært litt slitsom, men bra, tross alt. Det går mot vår! Livet er fint :)

