Stikkord

, , , , , , , ,

I morgen er det helg og jeg skal parkere B-20 for denne uken og deretter bare:
Det skal bli godt med fri egentlig. Jeg skal noen ærender med mamma. Lete etter bursdagsgave til onkel Oslo som har bursdag i morgen og på lørdag skal jeg plante litt blomster utenfor døren. Håper å få ordnet det litt koselig uti der. Må jo benytte tiden når det er så pent vær som det er for tiden :)

Var på Plantasjen i dag sammen med Hæger og kjøpte inn litt stemorsblomster og slikt, så skal prøve å få lagt ut noen bilder av dem i løpet av helgen. Har iallefall en plan, så får vi se hvordan det blir. Har også en plan om å få malt gangen og vaskerommet i løpet av våren/sommeren og få ordnet litt der også. Må bare snakke litt til med huseieren angående det, så blir det nok bra :)

Skal også prøve å få oppdatert bloggen litt mer i helgen. Har mistet litt skrivelysten, så kanskje jeg skal prøve meg på noen skriveøvelser i morgen kveld? :) Gi meg gjerne et par setninger, så skal jeg prøve meg på noen småhistorier!

