Stikkord

, , , , , , ,

I går etter ojbb dro jeg ut med mamma for å handle litt. Vi var på leting etter gave til onkel Oslo og egentlig ikke så mye annet, men vi måtte jo titte litt rundt!

Derfor dro vi først på Dags Marked, så innom Veteranen på Svinesund, så på Nordby, så hjemom mamma for å hente blomsterpottene mine til å ha ute, før vi dro på Nille så jeg kunne kjøpe en lykt jeg hadde sett. Etter det dro vi på Bryggerhuset for å spise middag :) Det ble lakseburger på meg, og den var ille god! Bare litt kjipt å måtte vente nesten en time på maten… Men det var hyggelig og bare sitte å prate :)

Etter det igjen, så dro vi for å handle inn litt mat og brått var jeg hjemme igjen. Etter mamma dro bestemte jeg meg for å sløve, så jeg gjorde det en stund, men så var jeg så lei av å tenke på oppvaska på kjøkkenet og se på klesvaska som burde vært tatt ned fra tørkestativet, så jeg satte på høy musikk og fikk unna litt :)

Etter deeeet ble det sløving på nettet og samtaler med forskjellige folk. Kan iallefall si man var innom en god del ulike temaer i løpet av kvelden!

Nå har jeg spist frokost og skal snart ut å ordne litt i gården her. Huseieren er ikke hjemme, så vidt jeg vet, så håper han blir positivt overrasket når han kommer hjem. Riktignok om jeg rekker å bli ferdig før han kommer :)

Og i kveld blir det noen øl med Hæger! Ikke helt sikker på om vi skal ut ennå, men greit å ta det som det kommer også :)

Ha en strålende lørdag :D

