Stikkord

, , , , , , , , ,

Planen var egentlig å holde på med blomstene ute i dag. I går var ikke smertene i hofta så ille, så trodde det skulle være bedre i dag, men den gang ei. Jeg fikk jo vannet og slikt, men skulle aller helst både fått tatt bort litt stygt og fjernet litt ugress, men det får vente. For å ikke stivne helt bestemte jeg meg for å gå en liten runde rundt kvartalet her oppe på Porsnes. Og jammen fulgte ikke kattene etter meg :)SAMSUNG CSCHadde med meg kamera, slik jeg har gjort det til en vane å ha. Videre plan var å prøve på et foto-prosjekt jeg har hatt i tankene en stund, men når man ikke klarer å bøye seg eller sette seg ned på knærne, var det vanskelig. Men fikk jo tatt noen bilder likevel :)

Vakre trær...

Vakre trær…

... og vakre blomster!

… og vakre blomster!

Vi tuselt videre, siden vi uansett var så godt i gang, bort til skolens område:

SAMSUNG CSC

Og kattene fulgte med :)

Og kattene fulgte med :)

Solen stekte bra og det ble altfor varmt for Snø og Sokrates i sola, så de fant seg noe skygge:

SAMSUNG CSC

Benker kan brukes til så mangt! :)

Benker kan brukes til så mangt! :)

Etter å ha tatt en røyk i solen, tuslet vi litt til:

Sokrates snurrer rundt og skal til å strekke seg.

Sokrates snurrer rundt og skal til å strekke seg.

Snø fant seg til rette under det store treet hvor noen solstråler slapp igjennom.

Snø fant seg til rette under det store treet hvor noen solstråler slapp igjennom.

På tide å tusle videre igjen. Var svær spent på om kattene kom til å følge etter meg videre ned bakken mot den andre delen av Porsnes.

SAMSUNG CSC

Dette gjorde de uten problemer. Tydelgivis spennende på tur! Antageligvis har de jo gått rundt her før, men slik de snuste rundt skulle man nesten ikke tro det.SAMSUNG CSC

Så var det på tide å slække litt i skyggen igjen:SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Mye bedre å legge seg i trappene, for da har man jo bedre utsikt!

Så var det å ta fatt på veien hjem igjen :)

Så var det å ta fatt på veien hjem igjen :)

Det var en koselig tur selv om det må ha sett litt rart ut der jeg gikk med to katter hakk i hel. Å være i bevegelse hjelper mye. Jeg kan ikke sperre meg inne heller. Da blir jeg gal. Når jeg går presser jeg ikke kroppen for mye.

I morgen er det ny dag og nye muligheter. Skal ringe legen og MR’en for å høre om noen har avlyst. Krysser fingrene for at det skal være en mulighet for å få MR tidligere enn det jeg har fått som dato. Kan jo ikke gå å vente helt til slutten av august.

Nå er det nattan her på Porsnes :)

 

 

