Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Dagene går og jeg beklager for lite blogging. Jeg er fortsatt sykemeldt, men smertene er heldigvis mindre nå. Fortsatt ille om morgenen og smertene har flyttet seg fra hofte til rygg og føtter. Ryggen fordi jeg har en litt for stor bøy der. Etter noen timer med manuellterapi med en superhyggelig dame er jeg på god vei til å lære med å leve med dette. Dette har jo en sammenheng med resten av kroppen, så sjansen for å bli helt fin er liten. Og det er heller ikke bare-bare å skulle lære seg å gå på en ny måte, stå på en ny måte. Jeg må lære meg å slappe av i rumpa. Har rett og slett mange spenninger rundt om. Spesialisten hos Manuellterapi-klinikken kom innom i dag når jeg var der inne og han klemte til i hoftene så det knaka. Har kjent det litt mindre, men fikk en kroppslig reaksjon utover dagen. Har vært trøtt og uvel, men det kan også være helt andre grunner.

Amadeus ble med meg hjem fra Fredrikstad og vi spiste lunsj og jammen var han så snill at han vaska opp for meg. Jeg sier det jeg ass, har så fine venner :D <3

Bildet under er tatt på Verdensspeilet hvor jeg møtte Amadeus etter behandlingen til morgen i dag. Litt trøtt og ikke helt i form.

Foto: Amadeus Kim

Foto: Amadeus Kim

SiriPiri og Turbo har vært innom på middag og Turbo fjaset masse og vi to andre fikk pratet en del. Både latter og alvor :)

Nå er jeg sykemeldt ut juli, så får vi se. Etter det er det jo en måned til operasjon og under en måned til MR av rygg, hofter og bein. Det skal bli spennende å høre. Begynner også å få tiltro til vikarlegen som jeg føler tar meg mer på alvor nå enn i starten. Det er positivt :)

Jeg er litt ute også. Jeg er det. Kan ikke bare bure seg inne i leiligheten heller. Jeg gjorde det og kjente på at det begynte å tære på psyken. Å bare se de samme veggene hver dag er ikke bra for noen. Uansett om jeg får besøk eller ei.

Var en liten tur på Mat & Havnefestivalen på lørdag og møtte både gamle og ny kjenninger. Utrolig hyggelig og morsom kveld. Det var virkelig noe jeg trengte :)

