Stikkord

, , , , , , ,

Om nøyaktig ti dager har jeg bursdag! Hurra for meg! xD Det gleder jeg meg til :) Da blir det kaker og fine folk! :)

Problemet er at folk spør hva jeg ønsker meg og jeg har ikke peiling på hva jeg ønsker meg. Sånn utenom bil, hus/leilighet, helikopter og en elefant som aldri blir stor. Siden jeg nekter å tro at jeg kommer til å få noen av de tingene, må jeg tenke litt.. Og prøve å skrive en enkel ønskeliste :)

  1. Pip-serviset (hovedsakelig kopper og dype tallerker eller boller)

    Dette fåes kjøpt på Yngvills interiør på Tistasenteret :)

  2. Nytt sengetøy til dobbeldyna.
    Aller helst bomull og i lyse farger. Allers helst hvitt :)
  3. Stearinslys. Både kubbelys og andre fasonger. Hvite. Men ikke så fine at jeg ikke kan brenne dem :P
  4. Gavekort på vippe-extensions (fordi jeg fikk litt dilla og det er deilig å slippe å bruke maskara). Testet vippe-extensions i starten av juli og vil gjerne fortsette. Har ikke funnet noe sted å få gjort det i Halden, men er villig til å dra til nabobyene for å få satt på et nytt sett :)
  5. Blomster. Kommer egentlig ikke på noe mer :P Haha!

