Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Har hatt en feiende flott bursdag i dag! Startet dagen med masse meldinger på mobil og facebook, før det bar en liten tur til legen. Sykemeldt frem til operasjonen. Nesten det jeg forventet i grunn. Etter det var det å ordne klart til at venner og familie skulle komme på kaffe og kake og jammen ble det bra! :D

SiriPiri og mamma hadde med ostekake og eplekake og selv hadde jeg lagt en stor sjokoladekake og nå er det jaggu bare igjen et lite stykke av hver! I tillegg ble det servert is, frukt og kjeks.

Også har jeg fått så mye fint!20140731_212155 20140731_212125Se så mye flott jeg har fått da! :D Både lys, penger, putetrekk, krakk, pute, kopper, sengetøy og masse mer! Og ikke minst den flotte orkideen og sjokoladen jeg fikk av Amadeus :)

Avsluttet kvelden med Roberto over en sen middag på Butts, med nydelig, indisk mat også ble det en liten øl-runde på byens puber. Litt vemodig siden han flytter til Kristiansand for å studere. Men tiden går videre og veier skilles. Det er kjipt, for Roberto har vært en del av livet mitt de syv siste årene. En sen halloweenkveld på Samfunnet, høsten 2007 sto han der og lurte på om jeg og Kaja ville ha en drink. Vi begynte å snakke og det viste seg at vi hadde felles kjente og gått på samme skole med et års mellomrom. Etter det møttes vi på byen. En edru, en annen full. Etter hvert var vi fulle sammen også. Søkte dekning på stamkneipa, som jeg kalte det en gang i tiden. Han ofte bak baren. Vi snakket, snakket og snakket. Kom med sleksheter, filosoferte, lo. Han sluttet og drikke og fy faen så stolt jeg var av han! Vi har begge hatt en del å stri med i løpet av de syv årene, men har til syvende og sist alltid hatt tid til en kaffe, en lunsj eller en kakebit på Bryggerhuset. Vi har kunnet sittet der i timer! Og gudene vet hva vi ikke har diskutert! Vi har nok vært oppgitte over hverandre til tider, men jeg er virkelig takknemlig for at jeg har blitt kjent med denne gutten og jeg unner både han og hans kjære det aller beste!Jeg vet jeg ga deg en klem og ønsket deg lykke til etter å ha tusla gjennom parken en siste gang, nå istad, men faen… Jeg kommer til å savne deg, Roberto :) Du er en bra fyr!

Ble sittende å reflektere litt når jeg kom hjem. Smile, selv når en trist sang spiller på anlegget. Jeg har hatt en bra dag :) Jeg er takknemlig for alle de fine folkene jeg kjenner. Jeg er takknemlig for alle de ekstra fine folkene som har tilbringt dagen med meg i dag :)

Og ikke minst gleder jeg meg til i morgen! Da blir det bad-taste-party med masse fine folk! Det skal bli så vannvittig awesome! :D

 

