Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

I helga har jeg vært på hytta og det er først i dag jeg har kommet ordentlig hjem igjen. Dro opp på fredag sammen med Tanø for å fikse istand til bad-taste-party på kvelden. Vi blåste ballonger og fikset musikkanlegg, slik det seg hør og bør på en bursdagsfest!

Etter hvert dukket også SiriPiri, Reka og Joelsen opp, før flere fine venner og kollegaer kom i sprø kleskombinasjoner. Det var grilling, musikk, latter og fyllebading i Iddefjorden til langt på natt. Fantastisk herlig kveld og jammen var kroppen så snill å la meg slippe smerter denne dagen :)

Fine folk! :D

Fine folk! :D

Vrinsk!

Vrinsk!

Ut å bade i fylla!

Ut å bade i fylla!

På mandag var det avgårde med SiriPiri for å ta Sandefjord/Strømstad-ferja og det var en alle tiders dag :) Litt shopping, masse god mat og solskinn :) I motsetning til hjemme i Halden. Vi kunne nemlig lese på facebook at i Halden var det oversvømmelser. Flere kunne rapportere om vann i kjellerene, mens andre kunne fortelle om at Storsenteret ble stengt og at strømmen gikk på Tistasenteret. Og der satt jeg og tenkte at jeg hadde sluppet ut pusene før jeg dro den morgenen…

Heldigvis kom vi hjem til et Halden som var relativt tørt. Veiene var tørre igjen og pusekattene var jammen tørre de også. Er veldig glad for at jeg bor på toppen av en liten høyde ellers er det jammen ikke godt å si hvordan det hadde gått. Du kan jo se på bildet under. Dette er nedenfor bakken jeg bor ved!

Bilde lånt fra Halden Arbeiderblad sine hjemmesider. Foto: Morten Paulsen

Bilde lånt fra Halden Arbeiderblad sine hjemmesider. Foto: Morten Paulsen

Etter å ha vært i terapi på Manuellterapiklinikken på tirsdag, satte jeg og Tanø kursen mot hytta igjen. Deilig å være på hytta og bare slappe av. Dessuten hjelper det å svømme! På kvelden kom SiriPiri og søsteren hennes opp og vi grillet og hadde en koselig kveld. 20140805_20060220140803_174216

Etter dette har plagene kommet litt igjen. Opp og ned, slik det har vært de siste månedene. Det er litt under en måned til operasjon nå. Vi får se hvordan det blir. Jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd. Andre har det jo verre enn meg.

Så jeg fortsetter å nyte hver dag som den kommer. Gleder meg over de små tingene. Småpusler. Jeg kan ikke bare bli sittende og holde meg inne. Da ville det blitt for ille psykisk. Jeg hadde endt opp med å gå på en smell. Det betyr ikke at jeg flyr byen rundt, men jeg prøver å være i aktivitet, siden det er det lege og fysioterapaut har oppfordret meg til :)

