Stikkord

, , , ,

Jeg beklager igjen for lite skrriving. Har liksom ikke all verden å skrive om for tiden. Eller.. Det vil si, jeg har jo ting jeg kan skive om, men så er det det å faktisk formulere setninger og skrive dem som er vanskelig. Jeg er lei av å være sykemeldt og jeg merker det godt nå som sommeren er over og alle er tilbake i faste rutiner. Og med tanke på at jeg vet at det er garantert over to måneder til før jeg er tilbake bak rattet, så tar det litt på psyken. Og nå kommer høsten i tillegg. Spenstig.

Heldigvis er jeg ganske så bevisst på hva som er viktig for meg å gjøre for å holde meg oppe. Jeg har taklet nede-perioder før, så selvfølgelig gjør jeg det igjen! Det er bare en bitteliten fare for at det kan bli noen mørke dager. Og været hjelper jo ikke akkurat på. Høsten kom så fort i år. Brått var solskinnet over og det øsepøser ned. Og det er litt for tidlig å tenke på jul helt ennå :P

Så man tar hver dag som den kommer. Prøver å gjøre litt praktiske ting på dagen også blir det litt vel mye sløving på kveldinga, for øyeblikket. Vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på :P Forslag tas i mot med takk! ;)

Lover å bli bedre med bloggen altså!

