Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Helgen er over og søndag kveld har blitt natt til mandag. Helgen har vært rolig, men fin :)

Fredag startet med frisørbesøk hos fine Linda Marie Edquist hos Frisørhjørnet. Hun er skikkelig flink og fikset håret mitt. Så nå er jeg litt mørkere og med enda mørkere striper. Også klippa hun litt, men ikke mer enn det som trengtes. Selv er jeg skikkelig fornøyd :)

Bilde tatt av Linda M. Edquist og jeg lånte det fra hennes facebookside :)

Bilde tatt av Linda M. Edquist og jeg lånte det fra hennes facebookside :)

Resten av fredagen gikk rolig for seg. Mamma var her på lunsj og resten av kvelden var stille. Satt å så på en ny tv-serie jeg fant på Netflix, som heter «Under the dome«. Den er basert på en roman, med samme navn, av Stephen King. Den handler i korte trekk om at et usynlig og ugjennombrytelig kraftfelt, formet som en kuppel, plutselig dukker opp og omslutter det meste av småbyen Chester’s Mill, inkludert menneskene på innsiden som blir innesperret og skilt fra resten av verden. Mens panikk oppstår må de opprettholde fred og orden seg imellom mens de også prøver å finne ut hvordan de skal komme seg ut derfra.

Lørdag gikk også stille for seg. Skravla i telefonen i en evighet med Tinka, slik vi er fantastisk gode på. Etter hvert dukket Hæger opp og vi dro på Grensen Burgerbar for å spise ille god burger og ta noen kosepils/drinker.20140927_184655Det er godt å ta på seg noe fint, sminke seg litt og ta en liten tur ut. Begynner å bli en liten stund siden sist. Så da ble det kjole, kule strømpebukser og fine øredobber :)

Stømpebukse (innfelt) fra H&M, gammel kjole fra Gina Tricco

Stømpebukse (innfelt) fra H&M, gammel kjole fra Gina Tricco.

I kveld har jeg vært hos SiriPiri på middag og film. Vi så først «Død Snø 2» (og jeg kan forstå at folk synes den er dårlig, selv om jeg gapskratta rimelig bra noen ganger). Etter det så vi en annen film, som jeg ikke husker navnet på, som om SiriPiri hadde kunnet skrevet i kommentarfeltet hva den heter, ville jeg blitt glad. For den var ganske så morsom den også! Koselig dag og kveld og ille godt med noe sunt og enkelt etter burgeren fra i går :)

 

 

