Stikkord

, , , , , , , , , ,

I går var jeg på temaparty i Moss for å feire bursdagen til CH og Hanne og to jenter til (som jeg egentlig ikke kjenner, haha!) Det var supergøy, for jeg elsker temafester! Gårsdagens tema var Old Hollywood – Red Carpet Glamparty! Tenk classy 1920-1930-1940-talls look, rød løper, diamanter, pels, fjærboa, menn i smoking og flosshatt og damer i vakre kjoler!  Tenk James Dean, Marlon Brando og Marilyn Monroe :)

Det ble noen øl, før jeg dro hjem. Snilleste mamman min gadd og kjøre helt til Moss for å hente meg, og det var i grunn helt greit, for jeg begynte å bli sliten i foten. Men jeg koste meg virkelig!

Hæger og meg som flapper-girls!

Hæger og meg som flapper-girls!

Meg, CH og Hæger! Er vi ikke fine a? :D

Meg, CH og Hæger! Er vi ikke fine a? :D

Noen hadde også engasjert en fotograf der den kvelden, så regner med at det kommer flere bilder på facebook etter hvert og da tenkte jeg at jeg skulle låne noen og vise frem her :)

