Stikkord

, , , , , , ,

Snart er denne helgen over og det har vært en fin helg med fine folk :)

Bestemte meg for å prøve meg på en liten tur i dag. Er jo så lei av å sitte inne og vil prøve på hvor mye jeg orker. Så i dag dro jeg og Hæger til Rødsparken på ettermiddagen. Det var overraskende mange folk der, men det brydde jo ikke vi oss om der vi sto å kastet løv opp i lufta og testet ut kamera. Er jo en del ting med kamera jeg ikke har fått muligheten til å teste ut, så da er det jo bare å prøve seg frem :)

Etter å ha tatt masse bilder etter hverandre, så satte vi sammen noen av dem til en GIF og jeg har ikke led så hjertelig og mye på lenge! For en ting er sikkert, det er umulig å være sint når man kaster løv og hopper bortover! Se bare hvor fantastiskt gøy Hæger har det! :)

Var ute i cirka en times tid og da måtte vi til slutt gå tilbake til bilen fordi foten min ikke ville være med å leke lenger. Men det er jo forbedring bare fra torsdagen, men det skal sies at nå var vi jo i en park og gikk ikke på asfalt og underlaget er jo stor forskjell. Men så lenge det er bedring er jeg fornøyd :)

Dro hjem til meg og laget noe middag og så en film også ble vi sittende å se på noen videoer på youtube

