Stikkord

, , , , , , , , , ,

Sitter egentlig med en lang tanke om kroppspositivitet. Det er noe jeg vil ha frem. Men nå er nesa tett og hodet bomull og jeg venter på nesespray og håper hele forskjølelsen går over innen fredag. Jeg har ikke tid til å være syk i helgen. Jeg har ikke tid til å være mer syk. Det er så slitsomt. Vil aller helst ligge i senga hele dagen, men gud hva det er kjedelig når man er alene og ikke har noen å skravle med. Ikke for det! Jeg kunne ringt Tinka som er min fantastiske telefonpartner. Gudene vet hvor mange timer vi har skravlet i telefonen! Men siden halsen er sår er det begrenset hva jeg orker. Det kom så brått i går, så derfor håper jeg forskjølelsen går like brått over.

I går var jeg å tok en kopp te på Bryggerhuset med Tone, en gammel venninne. Vi har ikke snakket sammen på 8 år(!). Så det var veldig hyggelig! Etter det kom Vilde, min fine kusine og vi spiste sen lunsj og gikk en liten tur i Busterudparken og knipset bilder. Vi gikk bort til onkel doktor for å låne bilen og kjørte til Rød Herregård og knipset enda litt flere bilder og det var så koselig og vi smilte og lo og jeg gikk lenger enn på lenge og jeg lå på en benk og tittet opp i luften og smilte og Vilde klatret i trærne og vi snakket om alt og ingenting og hun er noe for seg selv hun derre Vilde, men hun er ei fin ei. Hun gir meg litt ny in-put og vi kan sitte sammen og grine av latter fordi vi ler likt. Vildeochjag

Nå sitter jeg bare å venter på at snille Svendsen kommer innom med nesespray og enda flere halstabletter! Så blir det vel litt preking og te-drikking før det er kvelden :)

 

