Stikkord

, , , , , , , , ,

De stille stundene er noen ganger de beste. Andre ganger er de beste stundene når musikken er høyest, skrålingen fra vennene dine er nesten høyere og dere snart har tømt en jägermaister-flaske med de største shotteglassene. Noen ganger er de beste stundene når man ser på tidene tv-serie og den du ser den sammen med er en god venninne og begge er like hysterisk glade med tårer i øyekroken når to av personene i serien klemmer hverandre etter å ha vært avskilt over lengre tid. Noen ganger er de beste stundene når man bare tar en sjanse og ikke angrer og noen hvisker i øret ditt at de er glad du turte og du lukker øynene dine i fem sekunder og smiler. Noen ganger er de beste stundene når du sitter sammen med en av de beste venninnene man kan tenke seg og man fantaserer sammen om fremtiden og man deler latter og gleder, eller kanskje gauler med den sangstemmen man har til Løvenes Konge «Hakuna Matata».SAMSUNG CSC

Jeg liker å fantasere med folk. Spinne videre på en fantasi sammen med noen. Det er en egenskap som går igjen hos alle vennene mine også. At jeg kan det med dem altså. Om det være seg zombie-utbrudd, et rødt hus i skogen eller hva man ville funnet på om man plutselig skulle finne en pingvin på kjøkkenet. Jeg liker at folk vil være med til det lille, røde huset i skogen. Jeg liker at de kan leve seg sånn inn i det jeg forteller at vi alle kan se for oss det. Hvordan vi løper gjennom hagen eller drikker rødvin til langt på natt. Vil du være med?

SAMSUNG CSC

Noen ganger kommer mennesker inn i livet ens som kanskje bare er der en kort stund. Kanskje noen blir der lenger enn du trodde. Jeg liker livet og jeg liker folk generelt. Mennesker er fascinerende. Man lærer noe selv om man ikke alltid ser det før i ettertid. Noen ganger oppdager man det kjapt, fordi personen forsvinner eller det tar lengre tid.

SAMSUNG CSC

Jeg liker dagen i dag. Den har vært flott. Helga var flott. Kvelden har vært flott. Jeg er takknemlig.

SAMSUNG CSC

 Jeg tror jeg må oftere ut å skrive på papirlapper igjen :)

