Stikkord

, , , , , , , , , ,

Du vet de menneskene som på en eller annen måte bare tilfeldigvis tar kontakt akkurat den dagen du trenger det? Som bare lyser opp dagen din på en måte som er vanskelig å forklare? Som kanskje ikke alltid selv ser hvor vakre og fantastiske de er?
Jeg fikk besøk av Vilde, min kusine, i dag. Det var sånn :)

Og vi lekte handywoman og var skikkelig flinke. Og vi snakket om fremtiden og nå-tiden og fjaset og vasket opp og i morgen skal vi på tur til Fredrikstad og jeg håper det bli bra vær, for kanskje vi kan stoppe å ta noen vakre bilder på Isegran :)

Jeg har hatt det litt tungt etter helga. Ikke fordi jeg ble skikkelig full egentlig, for selv om jeg ble det så tenker jeg at det blir alle innimellom. Men jeg fikk jo vite ting. Jeg har litt å tenke på. Jeg har tenkt masse. Sovet lite. Nå er jeg trøtt. Krysser fingrene for at jeg får sove nå. Jeg orker ikke å snakke med folk jeg ikke trenger å snakke med. Jeg setter umåtelig stor pris på de gode menneskene med de gode energiene.

Dere er fine :)

