Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Jeg har hatt en fantastisk flott dag i dag! I går hadde jeg jo besøk av kjære kusine Vilde og hun lurte på om jeg ikke ville være med en tur til Fredrikstad i dag for å dra på utdanningsmessa. Jeg hadde jo uansett ikke noen planer for dagen, så da sa jeg ja. Skal sies at hun fristet med lunsj i Gamlebyen også, så man kan jo ikke si nei til det heller!

20141105_133811

Klokken 10 satte vi avgårde og med latter og sang kom vi fram. Siden det var lang kø tok vi likeså godt en tur i Gamlebyen først. Spiste sen frokost, altså brunsj, på en liten kafé, før vi tuslet rundt og kom over både kanoner og gallerier.
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

Vi snakket blant annet med en dame som driver med glasskunst og har holdt på med det i 6 år. Hun var veldig koselig og veldig flink :)
SAMSUNG CSC

Så fant vi en bitteliten kafé igjen. Greit å ta noen hvilepauser. Så satt vi der og fjaset, drakk nydelig kaffe og fantastisk god kake.

Tuslet videre for å hilse på geitene 20141105_125017og gikk dit hvor endene møtes!
20141105_125514

Dro til slutt til utdanningsmessa og plukket opp noen kataloger, før vi dro spontant til Insperia-senteret i Sarpsborg, noe som også var utrolig gøy.

Snapchat--1343905014377135146[1]Stoppet for middag på Dickens i Sarpsborg og spiste en fantastisk Dickens-burger før vi dro hjem for å chille på sofaen og dø av latter. Hadde tenkt å laste opp en video, men wordpress er teit.

Endte iallefall opp med Grændis, sjokoladekjeks, druer og en grøsser som en skikkelig avsluttning:
20141105_204728

 

 

