Stikkord

, , , , , , , ,

Mens jeg har vært borte har jeg fått post og ekstra gøy er det å få noe man har bestilt. Så når det lå en liten konvolutt fra Sticky9 i posten ble jeg veldig glad :) Sticky9 kom jeg helt tilfeldig over via facebook. Hos dem kan man få fremkalt Instagram.bildene dine på magneter, telefon- og Ipad-deksler! Supermorsomt synes jeg! Og siden prisen ikke var så ille og man fikk litt rabatt første gangen, så måtte jo dette testes!

20141116_015021Så jeg tenkte jeg skulle anbefale Sticky9 til dere som kanskje ikke har hørt om det. Dere som ønsker en liten julegave til en venn, men ikke aner hva dere skal gi. De sender fraktfritt til hele verden og det tar alltid under 14 dager å få tingene tilsendt!

I tillegg, om du vil prøve, så har jeg fikset en liten rabatt til deg. Bruk koden FRIENDZQLC for å få 15% billigere ordre første gangen du bestiller :)

Jeg er iallefall veldig fornøyd og kommer garantert til å bestille flere etter hvert! :) Slik ser kjøleskapet mitt ut nå med litt andre ting og 9 fine Sticky9-magneter :)
20141116_015418

