Stikkord

, , , , , ,

Når man møter andre med samme diagnose som deg selv:

Når noen sier du skal gjøre noe du ikke vil gjøre:

Når jeg tenker på alt jeg BURDE gjøre:

Når jeg står opp og beina er skikkelig stive og vonde:

Når du kommer inn på NAV-kontoret:
Når jentegjengen snakker om hvor idiotiske menn er:

Når noen spør hva jeg skal til helga:
Når jeg og en venn diskuterer zombier ute blant folk:
Når familien spør hva jeg skal gjøre videre med livet mitt:
Hvordan det egentlig er:
Når man endelig kommer seg litt vekk fra Halden:
Når man har hatt flere gode dager og tror at alt er bra:
Når jeg innser at jeg har vært singel veldig lenge:
Når jeg prøver å reise meg etter å ha sittet stille altfor lenge eller har gått altfor mye dagen før:
Når folk bare skriver dritt på facebook:

