Stikkord

, , , , , , ,

Jeg skulle egentlig skrevet om Oslo-turen og hva legene sa på sykehuset og hva annet jeg gjorde når jeg først var i Oslo (som f.eks at jeg spiste verdens mest fantastiske dessert, møtte Tittin og var på konsert) og jeg lover at jeg skal det altså! Jeg bare… prater altfor mye i telefonen for tiden og er litt sånn halvveis død på skrivingen for tiden. Men det kan hende jeg kan klare det i helgen.

I morra er det jo fredag og jeg og min fine kusine, Dadler, skal feire helgen på tante og onkels hytte i Sponvika med god mat, masse latter, litt vin, chilling, tegning, godisspising og diverse fjas. Tipper at det blir bra dokumentert med bilder, så blir vel brått et innlegg om det også :)

Bildet er fra forrige tirsdag da jeg og Dadler hadde jentekveld og hun irriterte Sokrates :P Haha!

Bildet er fra forrige tirsdag da jeg og Dadler hadde jentekveld og hun irriterte Sokrates :P Haha!

