Stikkord

, , ,

1. «Neeei…»
2. «Dø, dritt-alarm!»
3. «Jeg vil trykke på slumring.»
4. «Jeg vil gjøre det IGJEN!»
5. «Jeg har trykket på slumring i 54 minutter. Jeg burde antagelig stå opp.»
6. «Jeg burde gå å ta en dusj.»
7. «Hvorfor har jeg ikke en butler som kan servere meg frokost på sølvfat, i senga?»
8. «Jeg antar at knekkebrød får være greit nok…»
9. «På tide å drikke seks kopper med kaffe.»
10. «Kanskje klarer jeg å ta en rask lur mens jeg pusser tennene.»
11. «Dette er ikke en dag for å ha på dressbukser. Eller bukser generelt, med mindre de har strikk i livet og er komfortable.»
12. «Håper jeg ikke er nødt til å snakke med for mange mennesker i dag.»
13. «Når jeg er rik vil jeg ha min egen sjåfør, som kan kjøre meg til jobb og da vil ikke alt dette føles så ille.»
14. «Håper heisen opp til jobben vil stoppe og jeg kan sitte i den hele dagen og ikke gjøre noe som helst.»
15. «God morgen kjære kollegaer. Ja, jeg hater mandager like ille som deg. Muligens også ti ganger mer. Hold kjeft, takk.»
16. «Gud, jeg hater mennesker!»
17. «Femten minutter overlevd. Bare 7 timer og 45 minutter igjen.»
18. «Sånn, da skal jeg jobbe i femten minutter til, så skal jeg begynne å planlege lunsjen»
19. «Hvorfor er det ikke tid for å dra hjem ennå?»
20. «Føkk, jeg er for kul for dette.»

