Stikkord

, , , , , , ,

Helg! :)

I går var det svømming før jeg skulle til TheNordNerd og Guttungen på middag og film. Svømte 500 meter. Det er kanskje ikke så langt, men det er en start! Kjente godt at jeg har svømt tidligere i uka også, for å si det sånn! :P

Vel hjemme hos TheNordNerd var middagen snart klar og vi fjaset litt frem til maten var klar. Ble sittende å se litt på tv mens vi spiste og når Guttungen hadde lagt seg var det bare å krype opp i sofaen igjen og sette på en av X-men filmene :) Holdt på og sovne et lite øyeblikk, men må jo være lov når man har stått opp tidlig, trent, spist godt mat, det er varmt og man blir pjusket på :) Mihi!

Dro til slutt hjem og skravla litt i telefon med Tinka før man sovnet.

I dag har jeg vært å handlet litt med mamma + at jeg har hentet julestæsjet hos henne. Så planen er å ordne litt i morra før det blir middag hos mamma :) Nå skal jeg snart opp til TheNordNerd og Guttungen igjen. Blir hjemmelaget pizza i kveld. Mys :)

20141128_184419

Håper DU har en strålende lørdagskveld!

