Stikkord

, , , , , , , ,

Enda en uke er straks forbi. En uke der det har kommet frem litt triste saker og litt bra saker. Altså slik det ofte er. Noen ganger skjer ting du bare har forventet at skal skje. Ting du har håpet i det lengste ikke skulle skje. Ufattelig vanskelig der og da, men alt kommer an på hvordan man velger å takle det på. Jeg kunne blitt supersint og jeg har vært det. Jeg er fortsatt ufattelig og dypt skuffet over enkelte. Men jeg velger å ikke ta ting for tung. Noen ganger vil ting bli verre når man skriker høyere. Heldigvis har jeg også masse flotte mennesker rundt meg som får meg til å smile. Det er det viktigste. Å klare å smile litt selv om man er litt lei seg. Og det er de menneskene som sender en klem eller får deg til å le av noe skikkelig teit, som betyr noe.

Kroppslig sett går det også litt fremover, selv om jeg noen ganger presser meg selv litt langt. Ingen liker å innrømme at man ikke klarer så mye som man har klart før. Men istedenfor å lete etter svakheter prøver jeg alt jeg kan å lete etter positive ting. Tegn. En sommerfugl dukket opp helt uventet :) Eneste som er skikkelig irrriterende er strømningene i leggene. Vet ikke helt om det er det som blir kalt for urolige bein. Skikkelig irritende når man prøver å slappe av iallefall.

Helga har også vært veldig bra :) Gårsdagen ble brukt hos TheNordNerd som prøvde seg som tobarnsfar for en kveld ;) Haha! Var en koselig kveld med god mat, slik det alltid er der.

I dag har jeg tatt det helt rolig. Ryddet bort litt tøy og vasket opp. Kan vel ikke forlange så mye mer på en søndag vel? :)

I morgen er det mandag og en ny uke i livet begynner. Mye skal rekkes å gjøre før man forsvinner noen dager. Legen skal besøkes, julegaver skal handles og gjøres ferdig. Julekort skal sendes. Juletre skal pyntes. Hvordan ligger du an med jula?

