Stikkord

, , , , , ,

Den følelsen når du har skrevet på et innlegg og glemt å lagre det… FML… Men! Poenget var at julaften var veldig fin :)

Familiefrokost her hos meg med mamma, tante Ysthedet og bestemor, slik tradisjonen har blitt :) Etter det ble det avslapping på sofaen. Sovna litt, okei? :P Våknet og fikk med meg Disneys Jul og Pippi via NRKs netttv, mens jeg koste meg med en kopp med te.

Halv seks løp jeg ut i bilen til tante Ysthedet med gaver og vi dro hjem til mamma og bestemor for å feire julaften.20141224_174630

Etter en fryktelig god ribbe-middag, med alt tilbehør, og risenkrem til dessert, var det å vente på at vi skulle åpne gaver.

Fryktelig kjedelig å vente på at vi skulle åpne gavene altså!

Fryktelig kjedelig å vente på at vi skulle åpne gavene altså!

Jeg fikk masse fint! Skinnhansker, kopp til Pip-serviset mitt, kjøkkenkniver, bøkene om katten Bob, klippekort på 12 svømminger på Remmen, penger, et flott bilde av meg og Vilde, godis, bokser, et skilt, varme-sokker, te og hjemmelagde gavekort. Det største kortet fikk jeg av Hæger:20141224_215043Den kosligste jeg fikk var fra kusine Vilde:20141224_211552

Etter å ha åpnet alle de fine gavene ble det tradisjonen tro kaker og kaffer. Omnomnom!Screenshot_2014-12-25-16-56-05

 

Også er det så fint å være hos mamma. Hun har fått det så fint:20141226_162038

Vel hjemme på kvelden slappet jeg av med en øl og litt rolig musikk før det var nattan :)

