Stikkord

, , , , , , , ,

Det er varmt i leiligheten og iskaldt ute. Det er helt greit det altså! Her jeg tusler rundt i shorts, topp, høye sokker og rosa kosejakke og baker kanelboller bare fordi jeg har lyst og hører på musikk og vurderer å ta meg en øl. Glad musikk, tente lys og to puser som ligger ved siden av varmeovnen etter å ha vært ute i fem minutter. Frysepinner er vi alle tre egentlig. Det høres kanskje ut som en nitrist lørdagskveld, men egentlig er den skikkelig fin. Jeg har sett film og spist cheesesticks og kyllingsalat og ikke gjort sånn altfor mye annet. Noen ganger er det helt greit å være bare meg.

I morgen skal jeg til mamma for å se gjennom ting hun har tenkt å kvitte seg med og drikke kaffe og spise kanelboller, så er jeg jaggu så heldig å bli invitert på middag hos en sånn skikkelig fin en etter det. Det gleder jeg meg til!

I går satt jeg å tittet på ulike plussize-blogger jeg følger på tumblr og man får så utrolig mye inspirasjon! Det er når man ser så mange utrolig kule klær at man skulle ønske det gikk an å laste ned klær. På en måte er det kanskje like greit at man ikke kan det, for da hadde jeg vært nødt til å ha en enda større leilighet og altfor mange klesskap eller et walkincloset som er større enn min nåværende stue! Herregud, jeg hadde trengt et helt hus!

Men det jo litt gøy å få inspirasjon til måter og kle seg på og det er enda morsommere når man finner plussize-jenter som kler seg kult. Det viser bare at man ikke trenger å være tynn for å se bra ut :) Legger med et par kule antrekk her:chubby1 chubby2 chubby3 chubby4

 

