Stikkord

, , , , , , , , , ,

I dag har det vært skikkelig sløvedag. Har liksom ikke hatt ork til å gjøre noe som helst, selv om jeg egentlig har hatt lyst. Brukt masse av tiden til å se på stand-up på Netflix og sende snapper til kusine-Vilde, siden jeg sa at jeg skulle ta helt av på snappen hennes når hun dro avgårde til New Zealand for tre måneder. Man har det jo ikke mer moro enn man lager selv.

Etter å ha ligget på sofaen hele dagen sto jeg til slutt opp og tok meg en lang dusj. Det hjelper som regel det. Avsluttet kvelden med fotspa for meg selv. Greit å skjemme bort seg selv litt når kroppen ikke helt orker noe som helst.

Heldigvis er humøret oppe da! Jeg tillater meg å ha dager der man ikke orker alt mulig. Det er lov det. Det betyr ikke at jeg er lat, jeg har bare innsett at det ikke er noe vits å presse seg selv alltid. I dag har jeg altså gjort minimalt, så da satser jeg på at dagen i morgen blir litt mer energifylt.

Planen er en kjapp tur til legen for å ta en prøve, så vaske badet og ta ned klesvaska som har hengt oppe noen dager lenger enn planlagt. Kanskje blir det et kaffebesøk av fetter i kveldingen. Den som lever får se :)

Håper alt står bra med mine kjære lesere også! Lover å komme sterkere tilbake :)

Tegnet denne tegningen her om dagen. Utrolig gøy å få til å tegne mennesker, siden jeg aldri syns jeg har fått det til. Gøy å begynne å tegne igjen også. Hva syns du?

