Stikkord

, , , , , , , ,

Tenkte å starte en ny ting på siden her. Hver mandag har jeg jo Keep Calm-postere, så hver søndag fremover skal jeg prøve å fronte enda litt mer kroppspositivitet. Det er kjempeviktig å like seg selv med den kroppen man har og dette er en kroppspositiv blogg, så hvorfor ikke fronte det enda mer!? Jeg vil etter hvert prøve å få til flere bilder av også meg selv, for jeg ser så mange kule positive blogger av store jenter der ute. Desverre er det altfor få slike her i Norge, men jeg vil gjerne være en av de! Vet du om noen kroppspositive blogger som er norske, må du gjerne gi meg en kommentar her eller på facebook :) Jeg vil også prøve å skrive mer om dette temaet. Så her er første post av den nye serien på bloggen; #loveyourbody

You have been criticizing yourself for years, and it hasn’t worked. Try approving of yourself and see what happens.

– Louise L. Hay

