Stikkord

, , , , , , ,

Sto opp halv ni i dag! Shit ass! Våkna av min personlige vekkeklokke, Tinka, ringte meg kvart over åtte og skravlet høl i hodet på meg, mens hun var på vei for å levere guttungen i barnehagen. Jeg klarte å stå opp da. Hadde så lyst til å bare slenge på røret og sove videre, men det er greit å komme seg opp. Jeg vil ha en normal døgnrytme og jeg håper det kan fikses.

Det er mandag og ingen liker vel det noe særlig? Mandager er vel egentlig litt godt også. Komme seg fra helga og begynne hverdagen igjen. Hverdagen min er rimelig kjedelig om dagen. Jeg er jo fortsatt sykemeldt og det tar litt på. Samtidig vet jeg at kroppen min ikke ville hatt det særlig gøy av å sitte i en bil 10 timer om dagen. Iallefall ikke ennå.

Postet dette bildet på instagram istad: IMG_20150216_090302Så dermed nevner jeg tre ting og etterpå kan du gjøre det samme :)

1. Øynene mine. Med øynene mine kan jeg se alt det vakre verden har å by på. Det vil også si at jeg kan se alt som ikke er vakkert. Men det er alltid noe vakker i det uperfekte.

2. Humoren min. Jeg har en ganske spredt humor. Jeg ler av så masse forskjellig egentlig. Og jeg kan le av meg selv. Det er jo bra det også.

3. Hjernen min. For uten akkurat den hjernen hadde jeg ikke vært meg og jeg kan ikke se for meg at jeg skulle vært noen annen person. Hjernen min får meg til å tenke og det kan til tider være litt brysomt, men likevel, så er jeg veldig glad i den.

Sånn, hva med deg, hva er dine tre ting du liker med deg selv?

 

