Stikkord

, , , , , , , , , ,

Så hva skjer i mitt utrolig spennende liv for tiden? Mjæ… Ikke sånn supermye, men prøver å få dagene til å gå ved å være en del sosial da :) Også prøver jeg å legge litt planer fremover :)

Helga ble brukt til så mangt. Rydding, vasking, gode middager, fine folk, mys, latter, samtaler, misforståelser, godisspising, familie, venner, telefonskrævling, ansiktsmaske, fotpeeling, hudorm-fjerning (spa-kveld serru!), sen frokost med varme rundstykker, blomster, fjas, Supernatural, sofasliting, klesvask, kos med pusene, vanning av blomstene og sikkert flere ting jeg ikke kommer på i farten. Men spakveld er gøy da! :D

20150214_213516

Meg og NordNerd med ansiktsmaske og den berømte agurken! xD

I dag har jeg vært ute å hentet bil. Fjasemor spurte om jeg ikke ville låne bilen hennes en stund fremover, slik at den ikke bare blir stående. Det setter jeg jo stor pris på. Så til uka reiser jeg inn til Oslo for å besøke henne og lille Fjasefrøken. Forrige uke kom sjokkbeskjeden om at det er funnet kreft hos datteren. Uvirkelig. Trist. Om man bare kunnet trylle… Sender masse god energi <3 <3

Resten av kvelden har jeg brukt hos Adler Nilsen. Kom midt i middagen, men ble sittende å prate om alt mulig og var vel innom temaer som religion, 50 shades of Grey, fremtiden, kunstneriske filmer, feminisme og endte opp med å ha quiz etter middag :)
Snapchat--6723176235954371479

Avsluttet kvelden med jordebær og vaniljesaus. Må jo kose seg litt på en random mandag også ;)

Nå er det nattan og i morgen er det en ny dag :) Har masse planer denne uka, noe som føles godt :) I morgen blir det en tur til Skjeberg for å hilse på Tanø, så kjøre bestemor til sykehuset en tur for noen prøver. Onsdag er det kaffe med Kikki, før det blir spillkveld med JG. Torsdag blir det kaffe med Maya, før det blir svømming og Hæger på kvelden, så blir det fredag og muligens en tur ut med Hæger. Så da har man en haug planer! :)

Neste uke blir det tur til Oslo for å hilse på Fjasemor, Fjasefrøken og Kjos og en liten tur til Tinka og Star Wars-fest i Moss på lørdagen. Og da er det heller ikke lenge til jeg skal ta turen til Sandefjord å hilse på BT, deretter Roberto og hans Sofie i Kristiansand :)

Snapchat-9186848261330210412

 

