Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dagene går sin vante gang. Denne uka ble visst like full av avtaler som forrige uke. Godt er det, men kjenner jeg begynner å bli litt sliten også.

Helgen gikk jo superfort unna og den ble ikke helt som planlagt, men ting blir jo sjeldent som planlagt. Kos kveld med Hæger, øl og sang på fredag. Kaffebesøk hos Christoffer på Ed på lørdag, før jeg satte turen mot Torrskog hvor onkel Oslo har hytte. Der ble det lapskaus og kake med familien. Rota meg litt ut på ville veier på tilbakeveien, dog…

Du vet du er på landsbygda i Sverige når....

Du vet du er på landsbygda i Sverige når….

Vel tilbake i Halden ble det kveldsbesøk hos Bæiruth. Det var veldig hyggelig! Har jo ikke sett jenta siden Halloween, noe som egentlig er altfor ille!  Søndag var det ut på tur med min gode venn, JG. Vi tok en fantastisk god brunsj på Bryggerhuset.

Mmmm! Foccatia med brie og bacon!

Mmmm! Foccatia med brie og bacon!

Etter maten ruslet vi en tur på brygga i det flotte været. Utrolig deilig med sol og skikkelig vårfølelse! Her er noen bilder:IMG_20150223_110732IMG_20150223_110319IMG_20150223_110604
På kvelden fikk jeg besøk av Fetter og jeg fikk hilse på den nye dama hans. I tillegg inviterte de meg på kino og da kunne jeg jo ikke si nei! Så da fikk jeg jo sett den mye omtalte filmen 50 Shades of Grey. I motsetning til alle andre nesten, så likte jeg slutten. Sånn utenom det så tror jeg at jeg gir den en firer på terningen.

Mandag startet grytidlig med besøk av beste Roberto. Så digg å bare chille, prate og spise frokost med han. Ikke hver dag noen andre står for egg og bacon.Snapchat--109930718541225863 Jeg er jo liksom den som pleier å fikse frokosten! Etter litt mer chilling i hver vår ende av sofaen ble det en liten tur til Sverige, før han dro videre. Er så klar for å besøke han og Sofie i Kristiansand neste helg! Ble litt sløving etter Roberto dro, før det ble tre ulike besøk på rappen og jammen var ikke det superhyggelig hos alle tre :)
I går ble det også te-besøk, mens jeg ventet på at bilen til Fjasemor skulle bli vasket på Halden Bilvask oppe på Brødløs. Og jammen på jeg gi de skikkelig skryt! De vasket bilen skinnende ren og de var så snille at de tok utsiden av bilen inkludert i prisen. Når jeg hentet bilen kjente jeg den knapt igjen. Gutta der hadde virkelig overgått seg selv denne gangen! Og prisen er heller ikke dyr. Full supervask innvendig for en tusenlapp syntes iallefall ikke jeg var ille etter å ha hørt om langt dyrere steder i byen. Jeg vet jo at de er flinke fra før, for jeg har vært der med drosja et par ganger. De holder til rett bak Rimi og Brødløs Bakeri, så vet du det!
Etter jeg hadde hentet bilen ble det besøk hos Fjasemor og vesle Fjasefrøken som har kommet på hjem til Halden på permisjon fra Rikshospitalet. Det var så godt å se dem begge to! Vakre, fine fjasene mine! Så da ble det taco med de og noen andre venner av dem.

Skikkelig heldig med det bildet der altså! Hele gjengen ;)

Skikkelig heldig med det bildet der altså! Hele gjengen ;)

Avsluttet kvelden med Walking Dead sammen med SiriPiri, noe som absolutt var supergøy! :)

I dag har jeg bare ligget å sløvet på sofaen når jeg først våknet. Ble første gangen vekket av Vilde som ringte meg fra New Zealand, så ringte Tinka, før jeg sovnet igjen. Hatt masse magesmerter, så det har ikke vært så digg. Nå i kveld har det bare vært chilling, mat og film. Skikkelig digg :) Endte med å se den litt sære filmen Birdman før man avsluttet kvelden med actionkomedien 22 Jump Street. Den var morsom, men det aller beste var når rulleteksten kom! Haha! :) Se den, så skjønner du ;)

Nå er det nattan før det blir enda et frokostbesøk i morgen tidlig. Da kommer kusine Maselisa en tur. Også har mamma bursdag i morgen, så tenkte å dra opp til henne en tur! :)

 

