Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Forrige helg var jeg ute i Moss med Fetter og dama hans! Er utrolig festlig kveld og noe som vi absolutt må gjøre igjen! Rågøy å ta en fest med Fetter, bli kjent med dama hans, ha noe godt å glasset, bli kjent med nye folk og shake ass på dansegulvet!  :DSnapchat-5346144308356793826

 

Ellers har tiden flydd avgårde. Livet føles bra! Noen ganger bare skjer ting sånn uten at man egentlig helt skjønner hvordan. Og noen ganger må man bare tillate seg å ta noen sjanser. Livet er for kort til å hele tiden la frykten lede en.

Forrige torsdag satte jeg snuten mot henholdsvis Sandefjord og Kristiansand. Greit med et par stopp på veien også, siden kroppen ikke er veldig glad for å sitte lenge i bil. Så først ble det Bastøferja, før jeg endte opp hos BT i Sandefjord:Snapchat-1288356629706888223

Dro deretter nedover Sørlandet for å hilse på Roberto og hans kjære Sofie :) Der fikk jeg servert en drink og taco, før det ble snakking og mimring om gamledager. Herregud, jeg og Roberto har kjent hverandre i sju år nå og jaggu har vi opplevd litt av hvert både på hver vår kant og sammen. Mye moro og mye tragisk, men likevel har vi vennskapet :) Det ble også en IKEA-tur på fredagen:

Redselsblikket til Roberto er fantastisk (syns jeg) og det sier vel litt om hva menn generelt tenker om IKEA.

Redselsblikket til Roberto er fantastisk (syns jeg) og det sier vel litt om hva menn generelt tenker om IKEA.

Sofie fikk også tid til litt leking på IKEA :)

Sofie fikk også tid til litt leking på IKEA :)

Shopping på IKEA og deretter Sørlandssenteret, før det bar hjem til dem igjen for avslapping, dusjing, noen øl, sminking og slike ting før vi dro ut en tur. Pizza og øl var planen for kvelden.

Ut-å-drikke-øl-selfie!

Ut-å-drikke-øl-selfie!

Ble ikke veldig mange øl, men det er i grunn helt greit.
Lørdag sov vi lenge, før vi dro en tur til sentrum og drakk milkshake på en kafe. Resten av tiden brukte vi hovedsakelig på å chille, se på gamle Friends-episoder, spise snacks og sløve. Det viktigste er ikke hva vi gjør, men hvem man gjør ting med :)

Selv om det var godt å komme seg litt vekk var det også veldig godt å komme hjem til Halden. Godt å kjenne litt på det å savne og bli savnet. Så da ble det sen søndags-mys med en sånn skikkelig fin en ^^,

Mandag var det ut på kaffe og vasking av bilen til mamma og i går rakk vi, jeg og han fine, å drikke kaffe i sola. Selv om det var skikkelig surt. Så da ble det hjem til meg å sløve på sofaen istede. Og ingenting er bedre enn når man har både en fin fyr og fine puser rundt seg :) <3IMG_20150311_161500

Så verdens smiler til meg for tiden. Og jeg smiler alt jeg kan tilbake! Jeg har det veldig, veldig bra :)

I dag har det igjen vært en nydelig dag med blå himmel. Først frokost med finingen min, så bar det på kaffe med Reka på Bryggerhuset. Hun spiste frokost og jeg spiste kanelbolle i vårsola og tanken slo oss om at det hadde vært ille godt med årets første utepils. Usikker på om stedene langs brygga var åpne, men vi tuslet nå ned. Det eneste som var åpent var PizzaXpressen, så vi endte opp der i hyggelig selskap med H2H-Tom og Hagen. Etter hvert dro de og vi koste oss med et par øl til :) Det må jo være lov en random onsdag!

Snart kommer Hæger, så jeg får hive meg rundt å gjøre noe, også kommer Finingen etter det igjen, så tipper resten av dagen blir skikkelig bra også :)

 

