Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Beklager lite blogging for tiden. Har liksom ikke så mye tid til å skrive masse egentlig. Litt trist, for jeg er jo glad i bloggen min og dere lesere, men så skjer det så mye annet fint. Men hva har jeg gjort den siste tiden? Kan skrive en kort liste for å oppsummere:

– Jeg har drukket utepils med Reka. Det var skikkelig digg i sola!
– Jeg har drukket kaffe på Bryggerhuset en haug av ganger.
– Vært på kino med han fine og sett filmen Kingsmen. Festlig film, så den anbefales!
– Truffet nye og hyggelige mennesker.
– Hatt kosekveld med SiriPiri, søstra og fineste.
– Sett en haug med nye filmer. Popcorntime er genialt.
– Spist lunsj med snart-doktor-kusine på Bryggerhuset.
– Ligget en hel dag i senga og bare chilla.
– Nytt tidlig vårvær.
– Hatt spakveld for meg selv med hjemmelagde produkter. Tenker å skrive om det en gang, må bare huske å ta bilder!
– Tegnet litt
– Spist altfor mye god mat.
– Skypet med verdens beste kusine Vilde og savnet henne masse.
– Handlet de første vårblomstene utendørs.
– Vært sammen med han fineste.
– Holdt hender.

20150316_184149

Så som du sikkert skjønner så har jeg det i bunn og grunn veldig bra. Sånn utenom en skikkelig dum drøm i natt. Jeg har tenkt en del på den. Jeg har vel ikke hatt så stort behov for å analysere den, men den ga meg en påminnelse om noe fra fortiden som tydeligvis har påvirket meg enormt mye mer enn hva jeg har trodd. Det er litt skummelt. Klarer ikke helt å slippe taket på det. Tørr ikke helt å tro, men samtidig så føles ting veldig, veldig bra.
Det som en gang skjedde, det skjedde. Den jeg var, var en som eksisterte. Jeg trenger fortiden min for å se hvordan fremgangen min er og hvor den har ført meg. Jeg vet hva jeg må jobbe med, mot og til dels hvordan, så det er ikke noe problem egentlig.

Nå er det snart middagstid. De fine spiser middag sent, er det ikke slik? :) Så etter en rimelig fin dag med rimelig fine folk, blir det enda noen fine folk som kommer :) Tipper det blir middag og relativt mye chilling i kveld :)

