Stikkord

, , , , , , , ,

Deilig stillhet fyller rommet. En pus ligger på teppet som også dekker føttene mine. Jeg gjør ingenting annet enn å stirre ut i rommet og smile. Kjenner det er litt kaldt, men det er helt greit. Varmen fra den digre koppen med te går gjennom fingrene mine og opp i armene, slik teen fyller munnen min før den svelges ned. Livet føles bra og annerledes og jeg har det veldig bra.

Det er rart hvor fort ting kan endre seg. Hvor fort folk kan endre seg. Jeg skjønner det ikke helt selv, men likevel føles alt så naturlig. Jeg er veldig glad for det. Det er ikke noe påtvunget jåleri. Det er joggebukse på sene kvelder med en varm kropp som aldri helt slipper min. Det er små kyss, det er stjålne kyss, det er myke kyss, det er rare kyss, det er latterfylte kyss. Det er ny lærdom og nye tanker. Nye måter å se ting på. Det føles veldig bra.

Det er små smil og store smil og armer som trekker meg inntil seg og det er noen som lager en kopp te til meg når vi spiser frokost og som sitter på andre siden av bordet med sin kopp med te. Det er en fin en som dytter meg ned på senga, det er en fin en som er nesten mer fjasete med kattene mine enn meg. Det er en fin en som blir med meg ut på kafé og som inviterer meg til å møte hans nære og kjære. Det føles utrolig bra.

