Stikkord

, , , , , , ,

Hei bloggen! ;)

Har dere en fin helg? :) Det har jeg! Tenkte bare å smette innom å si hei og at jeg lever og at jeg har det fint. Nå har vi nettopp kommet hjem fra brettspillkveld i de dype skoger på Prestebakke hos et vennepar av han fine. Søsteren hans var også med. Det har vært en hyggelig kveld med nye mennesker.

I går var det duket for vaffelfest! Den lille vaffeldagen, siden den egentlig vaffeldagen er neste fredag! Men hyggelig var det og masse vafler ble fortært. Han fine laget vafler med god hjelp fra Turbo. Jeg, søstra hans og SiriPiri underholdt med godt selskap ;)

Utover kvelden dro SiriPiri og Turbo hjem, mens vi fortsatte festen med litt alkohyler og kortspill før vi tok en tur ut på byen. Altså, det er ikke all verdens liv ute i Halden en fredagskveld, men til tross for det så var det jo en fin kveld. Alt er jo hva man gjør det til :) Ble til og med litt dartspilling på slutten.
Så i dag ble det sen frokost, sofasløving, snop, pottis og film frem til kveldinga hvor vi altså satte turen til Prestebakke.

I morgen er det søndag, så da blir det vel hovedsakelig å sløve ;)

Kjenner jeg er veldig klar for å legge meg nå. Strekke ut kroppen i senga og varme seg ved siden av han fine ;)

Håper du har en superbra helg! :D

