Stikkord

, , , , , , , , , ,

Det har vært en fin helg :)

På fredag var det møte på Miljøhuset hvor jeg skal begynne på kurs førstkommende mandag, så bar det til Bryggerhuset for å møte Suz som jeg ikke har sett på en evighet. Etter hvert dukket også finingen min og kusine Ida opp, så vi ble en liten gjeng.

Utover kvelden var det planlagt ny vaffelfest. Den store vaffeldagen var jo på onsdag, men hvem sier nei til vafler på en fredag a? Så vi ble en liten gjeng som spiste vafler og koste oss, før det brått dukket opp et par stykken til og vi koste oss med kortspill og alkohyler. Mye latter, prat og variert musikk, før noen dro på byen, mens vi, Reka og Hæger ble sittende å prate. Mr. Joelsen dukket også opp en liten tur og vi avsluttet med å spise ølpølser hele gjengen.

Lørdag gikk hovedsakelig til med å spise mer vafler (siden vi laget så mye røre dagen før) også kom SiriPiri og søsteren hennes på besøk. Etter det bare slapper vi av med å lage burgere, spise godis og se på White Collar før det ble nattan.

Sov lenge i dag og sløva frem til SiriPiri og søsteren dukket opp i dag også! :P Så ble det mer vafler (har fortsatt røre igjen!) og te før vi så på Walking Dead, slækka, prata, fjasa og lo.

Nå er det kvelden og jeg skal snart ta en dusj, så blir det vel muligens en episode til av White Collar før det er nattan. I morgen er det altså kurs.. Kan ikke si jeg gleder meg spesielt. Jeg var forberedt på å begynne på et kurs som skulle hjelpe meg å finne ut av arbeidsutfordringer og hva kroppen min kan takle av arbeid. Så viser det seg at halve kurset handler om CV og jobbsøknad-skriving… Jeg mener, jeg har gått på fire jobbsøkerkurs tidligere, så føler jeg kan det fra før. Det er liksom begrenset hvor mye man kan lære om det emnet. Så motivasjonen er vel ikke så veldig høy skal jeg være ærlig. Har sendt en mail til saksbehandleren min, men regner ikke med å få noe svar med det samme. Det er jo tross alt påske, så tipper jeg får svar uken etter. Så da har jeg ikke så mye annet å gjøre enn å møte opp enn så lenge. Alt er jo hva man gjør det til også :)

Så i morgen kommer jeg ikke til å være veldig blid på morgenkvisten:

